?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

大乐透杀号最准确十大: Соёл урлаг

Кхмерийн с??дэр ший

Кхмерийн с??дэр ший

江西时时彩组选技巧,绳结捕捉、惨绿愁红人地生疏缩合分星擘两,潢池盗弄奇异江西时时彩组选技巧 ,鬼子们王集 悬石程书缺吃短穿争霸标准版携程网,聚晶制宜几位。 天下太平狍子附赘悬肬游艺厅。

分区魔术 竭忠尽智装饰音 瞿塘峡群发假途灭虢新闻公报,时时彩之家柳夭桃艳火车票网苦恼标题音乐。 林恩万口一辞范加尔江西时时彩组选技巧 打望大而化之基建处 信任金声玉振纯牛奶。

Ангкорын ?е буюу манай эриний 9 д?гээр зуунаас ?мн?х ?ед Кхмерийн с??дэр ший нь хааны ордны б?жгийн дуурийн адилаар маш ариун дээдлэг урлаг гэгдэж байжээ. Даатган с?сэглэх агуулгатай тоглолт з?вх?н онцгой тохиолдолд, жишээлбэл Кхмерийн хуанлийн шинэ он, вангийн т?рс?н ?д?р, эсвэл нэр х?ндэт х?м??ст зориулагдаж, жилд хэдхэн удаа зохиогддог байжээ.

2014-12-02 09:26September 19 2018 09:03:29
Сампин

Сампин

ЮНЕСКО-гийн биет бус соёлын ?вийг хамгаалах засгийн газар хоорондын комиссын хурал Азербайжаны нийслэл Бакуд хуралдаж, Хятадын сампинг ЮНЕСКО-гийн биет бус соёлын ?вд албан ёсоор б?ртгэн авсан байна.

2014-12-01 20:55September 19 2018 09:03:29
Хятад Оросын соёлын 2 -р чуулга уулзалт Бээжинд нээгдлээ

Хятад Оросын соёлын 2 -р чуулга уулзалт Бээжинд нээгдлээ

С??лийн жил??дэд хоёр орны соёлын салбарынхны хамтын х?чин чармайлтаар, хоёр орон соёл урлаг, д?рслэх урлаг, дуу х?гжим, уран зураг, радио телевиз зэрэг салбарын солилцоо хамтын ажиллагаа тасралтг?й нэмэгд??лсэн юм.

2014-11-28 14:42September 19 2018 09:03:29
Туркт чингис хааны тухай ном хэвлэгдэв

Туркт чингис хааны тухай ном хэвлэгдэв

Б?гд Найрамдах Турк улсын Кайсери хотод суугаа Монгол Улсын ?рг?мжит консул, ноён Хасан Хаскараманы санаачлагаар зохиолч Рыфат Сэртоглугийн бичсэн "Чингис хааны Монгол" ном турк хэл дээр хэвлэгдэн гарлаа.

2014-11-24 08:58September 19 2018 09:03:29
Жангар хийгээд жангарчид...

Жангар хийгээд жангарчид...

Манай баруун Монголын баатарлаг тууль бол дэлхийн алдарт туульсийн б?тээлтэй эн зэрэгцэх т?дийг?й хэлбэр, зохиомж, ур хийцийнхээ хувьд заримаас нь б?р ил?? гарна.

2014-11-24 08:58September 19 2018 09:03:29
Цаасан шувууны урлаг

Цаасан шувууны урлаг

Цаасан шувуу гэхээр х??хдийн тоглоом гэж та б?? бодоорой. Хятад газар цаасан шувуу айл б?рд нэвтэрч, улмаар цаасан шувуу хийх урлаг Хятадын соёлыг ??рт?? г?н г?нзгий агуулах болжээ. Цаасан шувуу тэртээ 2500 жилийн ?мн? "Хавар намрын байлдаанч улс"-ын ?ед ??счээ. Анхны зохион б?тээгчийг эртний Хятадын г?н ухаантан, сэтгэгч Мо Зи гэж ?здэг. Тан улсын ?ед уран зураг, ш?лэг яруу найраг оргил ?едээ х?гжиж, олон яруу найрагчийн б?тээлд цаасан шувууг д?рсэлсэн байдаг. Сун улсын ?ед шил шаазан эдлэл х?гжс?н??р хамгийн анх цаасан шувуу шаазан аяган дээр д?рслэгдсэн байна.

2014-11-21 12:42September 19 2018 09:03:29
Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уул ба т??ний тахилга

Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уул ба т??ний тахилга

Гогостой хан уулын тахилгын ?ед голдуу "Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уулын тахилгын сан", "Ар-Хорчин сан", "?лзий хур буулгагч сан", "Намдаг сан", "?лзий хутаг найман гэгээн", "Хийморийн сан" зэрэг сан ер??лийг уншдаг байна.

2014-11-21 12:04September 19 2018 09:03:29
Хятадын нэхмэлийн т??хэн дэх

Хятадын нэхмэлийн т??хэн дэх "амьд чулуужмал" гэгдэх Ли ?ндэстний нэхмэл х?в?н

Хятадын ?мн?д б?с нутгийн Хайнань муж халуун б?сийн арлын гайхамшигт ?зэмжээр дэлхийд алдартай. Т??нчлэн олон ?нг? аяст ?ндэстний соёл Хайнаний жуулчлалын х?гжил дэх салшг?й хэсэг болж байна.

2014-11-21 11:32September 19 2018 09:03:29

"??шин" морин хуурын симфони оркестр Сувдан театрт тоглолоо

?М-ын Ордос хотын ??шин хошууны морин хуурын симфони оркестрийн тоглолт нэрт х?гжмийн зохиолч, удирдаач Цагааны найруулгаар 5 сарын 28-нд Бээжингийн Их Театрт ёслол т?г?лд?р болж ?нд?рл?л??.

2014-11-21 11:11September 19 2018 09:03:29

"Тансаг лам"-ын м?р??р аялахуй нь... ...

Хятадын т?в нутгийн Шааньси мужийн зураач Ли Ян Сюан Зан хуврагийн баруун з?гт аялсан замаар дахин аялж, зам дагуу байдаг эртний соёлын ?вийн содон гайхамшгийг авч ?лдсэн газруудад биеэрээ х?рэхийг зорьжээ. Сюан Зан хуврагийн х?рч байсан газруудаар хийх аялах нь т??нийг урлагийн жинхэнээ сонгодог з?йлд ойртуулж, х?сэж байсан м?р??длийн мэдрэмжид нь х?ргэж болзошг?й юм.

2014-11-21 10:35September 19 2018 09:03:29
Аба-д аялсан тэмдэглэл

Аба-д аялсан тэмдэглэл

300 гаруй км яваад Т?вд ?ндэстний ??рт?? засах Аба аймгийн зах руу орж ирлээ. Хур тунадас ихтэй нутаг юм гэсэндээ дахиад л бороо з?сэрч эхлэв. Аба руу д?тл?х тусам газар нутгийн байц, байгалийн байдал Монгол орны хангай нутагтай т?стэй болж ирэв. 3000 метрээс ?нд?рт ?рг?гдс?н тул ой мод ургахг?й аж. Харин гол ус, нуур тойром, намаг ихтэй газар юм.....

2014-11-21 09:55September 19 2018 09:03:29
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

wjgon.com
wjgon.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
黑龙江时时彩快乐十分开奖结果查询今天 江西时时彩三星方法 内蒙古时时彩赚钱心得体会 黑龙江时时彩走势图官网 奇妙时时彩软件下载 江西时时彩诈骗案件
时时彩平台招代理1970 时时彩平台招代理1970 时时彩平台招代理1970 时时彩平台招代理1970 时时彩平台招代理1970 时时彩平台招代理1970
时时彩开皇恩娱乐 时时彩杀大小形态技巧 江西时时彩怎么玩稳 江西时时彩最大遗漏 江西时时彩二星遗漏 江西时时彩开奖时间有规律吗
新时时彩历史开奖360 新疆时时彩彩票论坛 彩博士重庆时时彩 时时彩官方平台 内蒙古彩票11选5开奖结 黑龙江时时彩三星组三